Splošni pogoji
Naročanje
- Naročila preko spletne trgovine
Naročila paketov preko spletne trgovine sprejemamo vsak dan, 24 ur na dan. Še isti dan, ko prejmemo vaše naročilo, ga pripravimo za pošiljanje. Odposlan bo naslednji delovni dan z dostavno službo GLS, ki vas bo obvestila o prevzemu vašega paketa.
Ker trenutno trgovinica Little Wonder predstavlja dejavnost, ki jo opravljam poleg svoje redne službe, vas iskreno naprošam za razumevanje v kolikor bo morda vaš paket do vas prišel kak dan kasneje. Vsekakor pa se bom potrudila, da izbrane izdelke prejmete čimprej.
- Naročila preko inboxa na Instagramu ali Facebooku
Svoje naročilo nam lahko oddate tudi v zasebno sporočilo na socialnih omrežjih, pri čemer pa morate znesek naročila predhodno poravnati na naš TRR odprt pri SKB: SI56 03120 1000 475 841, Urška Ritonja s.p., Cesta v Rošpoh 68a, 2351 Kamnica.
- Zavrnitev naročila
Spletna trgovina Little Wonder si pridržuje pravico, da lahko zavrne naročilo, za katerega ugotovi, da ga pod navedenimi pogoji in podatki, s katerimi razpolaga ne more izvesti. V kolikor bi bila kupnina že plačana (npr. po predračunu), kupcu v tem primeru vso kupnino nakažemo naslednji delovni dan.
Načini plačila
Na spletni strani Little Wonder ponudnik omogoča naslednje načine plačila:
– predplačilo (nakazilo na TRR odprt pri SKB banki: SI56 03120 1000 475 841),
– preko sistema Paypal,
– s kreditno kartico preko sistema Stripe,
– plačilo po povzetju (s kartico ali gotovino kurirju dostavne službe), pri čemer je potrebno doplačati dodatnih 1€
Cene
Vse cene v spletni trgovini Little Wonder so prodajne cene in vključujejo 22% DDV. Cene so označene v evrih (EUR) in veljajo na dan naročila oz. v trenutku potrditve naročila. Prodajne cene ne vključujejo strošek dostave, ki je dodan šele v zadnjem koraku naročila.
Zavezanci za DDV so dolžni ob nakupu navesti tudi svojo davčno številko.
Little Wonder, Urška Ritonja s.p. ni zavezanec za DDV.
Veljavnost ponudbe in popusti
Ponudnik si pridržuje pravico do dnevnih sprememb cen, razen če ni drugače navedeno (primer akcij in posebnih popustov). Cene veljajo od trenutka, ko jih kupec potrdi pri naročilu v spletni trgovini www.littlewonder.si in veljajo do dne objave novega cenika. Cene se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila. V spletni trgovini so občasno objavljena gesla, ki prinašajo določene popuste:
- Popusti so lahko izraženi v procentih, določenih zneskih ali kot brezplačni artikli.
- Popusti veljajo le ob pravilni uporabi ter na način, ki je objavljen na naših spletnih straneh.
- Popusti se nikoli ne seštevajo, ker so vedno vezani samo na eno naročilo.
Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo in ga v elektronski obliki prejme na svojo elektronsko pošto. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.
Dostava in dobavni roki
Pakete odpošiljamo vsak delovni dan. Ob vikendih in praznikih paketov ne pošiljamo in so odposlani na naslednji delovni dan.
Cena dostave je 3,90 € (DDV je vključen), v kolikor izberete plačilo po povzetju, se zaračuna še dodaten strošek 1€. Dostava velja samo za območje Republike Slovenije. V kolikor bi želeli naše izdelke naročiti v tujino, je to možno po predhodnem dogovoru in po ceniku za dostavo v tuje države dostavne službe GLS.
Stroški dostave so vključeni v zadnjem koraku spletnega naročila oz. se dodajo končnemu znesku vrednosti izdelkov. V ta znesek je vključena embalaža, odprema ter dostava. Pošiljke odpošiljamo preko dostavne službe GLS.
Varnost
Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov, naročil ter plačil.
Pravica do zasebnosti
Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (Ur. list RS št. 86/2004) in Zakonom o zavarovalništvu. Vsi podatki, pridobljeni preko spletne strani Little Wonder bodo uporabljeni izključno za pošiljanje računov in ostale potrebne komunikacije v zvezi z nakupom artikla (v primeru, da obiskovalec v spletni trgovini opravi nakup) ter na željo kupca za obveščanje o novih izdelkih in akcijah. Podatki obiskovalcev in uporabnikov spletne strani bodo uporabljeni le v namen nemotenega poteka naročil in ne bodo predani tretji osebi.
Ob morebitnem "vdoru" v računalniški sistem ne nosimo odgovornosti!
Odveza odgovornosti
Ponudnik se po svojih najboljših možnostih trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti izdelkov, njihova dobavljivost in cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil preklic naročila, ali zamenjavo naročenega izdelka. Za tipkarske napake ne odgovarjamo.
Ponudnik se prav tako ne zavezuje za pravilnost in popolnost podatkov na straneh spletne trgovine, niti se ne zavezuje za pravilnost in popolnost tekstovnega, video, slikovnega ali zvočnega materiala. Fotografija in dejanski izgled artikla se lahko razlikujeta.
Stvarna napaka
Kupec lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Kupec mora v obvestilu o napaki natančno opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.
Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.
Kupec, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:
- odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
- blago z napako zamenja z novim brezhibnim ali
- vrne plačani znesek.
Kdaj je napaka stvarna? Kadar:
- artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet
- artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
- artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
- je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Kako se preverja primernost artikla?
Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.
Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.
Reklamacije
Reklamacija artikla je mogoče s predložitvijo računa.
- Če se je na vašem izdelku pojavila napaka, za katero ni kriva vaša nepravilna uporaba oz. napaka ni posledica vašega dejanja, nam pošljete zahtevek za uveljavljanje reklamacije. Zahtevek pošljite na elektronski naslov info@littlewonder.si.
2. V zahtevku čim bolj podrobno opišite razlog za uveljavljanje reklamacije, da bomo čim lažje reševali vašo reklamacijo. Zraven zapišite svoje podatke (ime in priimek, naslov ter kontaktno številko, kamor vas bomo lahko obvestili o poteku reševanja reklamacije).
3. Za reklamiran izdelek bomo naročili prevzem paketa. Zraven paketa priložite kopijo računa ter vaše podatke in opis napake izdelka. Prosimo vas, da izdelek zapakirate v primerno zaščitno embalažo, da bo prispel do nas nepoškodovan.
Pritožbe in spori
Little Wonder spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb.
V primeru težav se kupec s podajalcem lahko poveže po elektronski pošti na info@littlewonder.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da kupec ne sproži spora pred sodiščem. Zato si Little Wonder prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
Izvensodno reševanje potrošniških sporov
Skladno z zakonskimi normativi Little Wonder avtomatično ne priznava izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje in izdajo zavezujoče odločbe v postopku potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
Little Wonder, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj.
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.
Avtorske pravice
Lastnica spletne trgovine Little Wonder je Urška Ritonja s.p.,Cesta v Rošpoh 68a, 2351 Kamnica.
Vse pravice so pridržane. Vsebine na spletnih straneh lahko vsebujejo gradivo, katerega avtorske pravice so lahko tudi last tretjih oseb. Zato je vsakršno posredovanje informacij iz spletnih strani dovoljeno samo s pisno odobritvijo lastnika.
Pridržujemo si pravico do spremembe pogojev brez predhodnega obvestila.